Általános Szerződési Feltételek
Esküvőhöz kapcsolódó rendezvény esetén

VENDÉGLÁTÓ (Garzon Plaza Kft. Cím: 9024 Győr, Vasvári Pál utca 1/b. Adószám: 13995803-2-08 IBAN: HU91 10400401-00029566-00000008, SWIFT: OKHBHUHB Bankszámlaszám: 10400401-00029566-00000008 K&H Bank Zrt. az általános szerződés elfogadása esetén vállalja, hogy a Földváry kastélyt (H-9153 Öttevény, Fő út. 173) a MEGRENDELŐ részére kiküldött, érvényes, továbbá a MEGRENDELŐ által az elfogadott, megrendelt, a kiállított számlán határidőre befizetett árajánlat alapján, bérbe adja az abban meghatározott napon, tartalommal és megjelölt díjazás fejében a MEGRENDELŐ részére, továbbá vállalja, hogy az 1-es számú mellékletben részletesen leírt rendezvényt lebonyolítja.
A szerződés további feltételei
A VENDÉGLÁTÓ köteles a tőle megrendelt szolgáltatásokat az elvárható legmagasabb szakmai színvonalon teljesíteni, a rendezvény teljes időtartama alatt.
VENDÉGLÁTÓ köteles a rendezvény lebonyolítását úgy előkészíteni, hogy az 1-es számú mellékletben részletezett általa vagy harmadik fél által nyújtott szolgáltatások maradéktalanul teljesülhessenek. Ugyan akkor a MEGRENDELŐ tudomásul veszi, hogy a harmadik fél által nyújtott szolgáltatásokért vagy azok teljesüléséért a VENDÉGLÁTÓ nem vállal felelőséget.
A VENDÉGLÁTÓ kötelezi magát, amennyiben a MEGRENDELŐ a teljes kastélybérlést kifizeti, hogy a rendezvény ideje alatt más rendezvényt nem fogad, ezzel biztosítja a MEGRENDELŐ részére a Kastély Exkluzivitását. Ugyan akkor a MEGRENDELŐ tudomásul veszi, hogy a kastély a tulajdonos által lakott, aki általában ott tartózkodik.
VENDÉGLÁTÓ köteles a MEGRENDELŐ igénye szerint a rendezvény szervezésének folyamatáról a MEGRENDELŐT folyamatosan tájékoztatni. MEGRENDELŐ jogosult a rendezvény szervezésének folyamatáról VENDÉGLÁTÓ felvilágosítást kérni, aki a tájékoztatást nem tagadhatja meg.
Amennyiben a MEGRENDELŐ el szeretne térni az 1- sz mellékletben rögzített részletekről, akkor azt legkésőbb 30 nappal a rendezvényt megelőzően kell jeleznie a VENDÉGLÁTÓ felé aki a módosítási igényt visszautasíthatja, ha annak díjazásában a felek nem tudnak megegyezni, vagy az indokolható okokból nem teljesíthető.
A MEGRENDELŐ köteles betartani és vendégeivel betartatni a ház szabályzatát, megóvni a kastély értékeit és maradéktalanul, a felszólítást követő 8 napon belül megtéríteni az esetlegesen okozott károkat. A kastély műtárgyain eladási árral megjelölt QR-kódos címke található, melynek összegét esetleges rongálás alkalmával 100%.ban meg kell téríteni. Azcímkén található eladási árat vitatni nem lehet.
A MEGRENDELŐ köteles banki utalással az 1. sz mellékletben megjelölt összegű foglalót megfizetni a VENDÉGLÁTÓ részére a megrendelést és a kiállított előleg bekérő kézhezvételét követő 8 napon belül, ha még eddig nem tette meg, amely a szerződés hatályba lépésének a feltétele. A rendezvény időpontját megelőző 60 nappal köteles megfizetni számla ellenében a szintén az 1-es számú mellékletben megjelölt 1. sz rész teljesítés összegét, mely a „Rendezvény költségvetése összesen” sor foglalóval csökkentett részének 50%. A MEGRENDELŐ továbbá köteles a végső létszámot – amely nem haladhatja meg a 160 főt – a rendezvényt megelőzően 14 nappal írásban közölni a VENDÉGLÁTÓ részére elektronikus úton, mely alapján a VENDÉGLÁTÓ jogosult az 1-es számú mellékletben részletezett szolgáltatásokat teljes egészében leszámlázni, a létszámmal pontosított összeggel a MEGRENDELŐ részére, melyet a MEGRENDELŐ köteles 8 napon belül átutalással megfizetni.
A Megrendelő tudomásul veszi, ha a fizetési kötelezettségének határidőre nem tesz eleget, akkor a VENDÉGLÁTÓ jogosult mindenféle erkölcsi vagy anyagi felelőség mentesen a rendezvényt törölni, a foglaló jogkövetkezményeinek az alkalmazásával.
A MEGRENDELŐ jogosult díjmentesen, egyoldalú nyilatkozattal elállni jelen szerződéstől, legkésőbb a rendezvényt megelőző 60 naptári nappal. Ebben az esetben az addig a VENDÉGLÁTÓ részére kifizetett díjait a VENDÉGLÁTÓ köteles a MEGRENDELŐ részére a kézbesítéstől számított 8 napon belül maradéktalanul visszautalni. A Díj visszafizetési kötelezettség nem vonatkozik azokra a tételekre, amit a VENDÉGLÁTÓ harmadik fél részére már kifizetett előleg vagy foglaló gyanánt. A felek megállapodnak abban, hogy a rendezvény időpontjához viszonyítva 60 napon belül a MEGRENDELŐ csak azzal a jogkövetkezménnyel tud elállni a szerződéstől, hogy nyilatkozatával azonnal elveszíti az addig bármilyen jogcímen befizetett összeget. (foglaló és az ezt meghaladó részében kártérítés jogcímén)
Amennyiben MEGRENDELŐ szakszerűtlen utasítást ad a VENDÉGLÁTÓ részére, erre a VENDÉGLÁTÓ köteles figyelmeztetni Őt. A VENDÉGLÁTÓ minden olyan esetben megtagadja az utasítás teljesítését, amennyiben az utasítás az élet-és vagyonbiztonság veszélyeztetéséhez, a jó hírnév megsértéséhez, vagy erkölcsileg elfogadhatatlan helyzethez vezethet vagy egyébként veszélyhelyzetet, károsodást idézhet elő. A felek megállapodnak abban, hogy a rendezvény addig tart, ameddig az italcsiomagot időbeli meghatározással a MEGRENDELŐ megrendelte.
A VENDÉGLÁTÓ Minden olyan körülményről, mely a rendezvény megvalósulásának idejét, helyszínét, megtartását meggátolja, vagy veszélyezteti, haladéktalanul, legkésőbb az ok tudomására jutásától számított 2 napon belül írásban közli MEGRENDELŐVEL.
Felek tudomásul veszik, hogy a visszaigazolt megrendelés szerződésnek minősül és ezen szerződés teljesülése érdekében kölcsönösen együttműködve kötelesek eljárni, és a szerződés megkötése előtt közölnek minden olyan tényt a másik féllel, mely jelen megállapodás megkötését, és a szerződésben vállaltak teljesülését meggátolhatja, megakadályozhatja. Az ezen, vagy bármi más formán létrejövő szerződés rendes úton nem mondható fel.
A természetes személynek minősülő szerződő Fél, jogi személynek minősülő Fél képviselői, kapcsolattartói, illetve a szerződő Fél részéről jelen szerződéssel (visszaigazolt megrendelés) összefüggésben eljáró egyéb személyek azonosításához szükséges személyes adatokat a jelen szerződés létrehozatala, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, a díjak kifizetése, valamint a teljesítéssel kapcsolatos követelések érvényesítése, és ehhez szükséges további intézkedések megtétele céljából a Felek kezelhetik. A Felek a jelen szerződés (visszaigazolt megrendelés) létrehozatala és teljesítése során tudomására jutott, valamint a jelen szerződésben (visszaigazolt megrendelés) és a Felek között létrejött egyéb kapcsolódó megállapodásban, okiratban, formanyomtatványban rögzített személyes adatokat a szerződéses jogviszony megszűnését követően a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. §-a alapján 8 évig kezelik. A személyes adatokat a Felek a vonatkozó jogszabályi előírások szerint kezelik, azt harmadik személynek nem adják át, kivéve, ha a Felek egyikének a megbízásából a szerződés teljesítésével kapcsolatosan eljáró megbízott, jogi képviselő, jogviták rendezésére vagy hatósági ellenőrzésre jogosult szervek, hatóságok, bíróságok, végrehajtó részére adják át. Jogviták és hatósági ellenőrzések esetén e személyek (amennyiben az általuk történő adatkezelésre jogszabály egyebet elő nem ír) az adatokat a követelés elévülésének napjáig a tartozás behajtása, illetőleg a jogvita megfelelő lezárása érdekében jogosultak kezelni. A jelen pont szerinti adatokat az adatkezelésre jogosult személyek tagjai, vezetői, ügyintézői és egyéb alkalmazottai az adatkezelés céljával összefüggésben ismerhetik meg. A személyes adatkezelés érintettjeit megilletik az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”) 13. és 15-17. alcímei szerinti, adatkezeléssel kapcsolatos jogok és jogorvoslati lehetőségek. A jelen szerződés aláírói nyilatkoznak, hogy aláírásukkal tudomásul veszik a jelen szerződésben rögzített saját személyes adataiknak a másik Fél általi, jelen pont szerinti kezelését, és arról minden esetben tájékoztatják az érintett személyeket is. A Felek nem kötelesek a másik Fél részéről érintett személyeket külön tájékoztatni az általuk történő adatkezelésről, amennyiben az a jelen ponttal összhangban történik.
A szerződő felek kötelezik magukat arra, hogy kölcsönösen eleget tesznek az adatvédelemmel, illetve titokvédelemmel kapcsolatos törvényi és etikai előírásoknak.
A jelen megállapodásban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadók. A Felek a Ptk. 6:63. § (5) bekezdés szerinti szokást és gyakorlatot nem tekintik jelen szerződés részének, azok alkalmazását kizárják, ezzel összefüggésben kijelentik, hogy jelen szerződés a Felek tárgyban született teljes megállapodását tartalmazza, amely hatályon kívül helyez minden olyan korábbi nyilatkozatot, megállapodást, ajánlatot, amelyet bármelyik Fél ugyanebben a tárgyban a szerződés megkötését megelőzően tett.
A Felek megállapodnak abban, hogy a jogszabályokból, a jelen szerződésből, illetve a jóhiszemű kölcsönös együttműködés elvéből következő bármely értesítési, jelzési kötelezettségüknek kizárólag írásban, (i) tértivevényes formában, vagy (ii) elektronikus levéllel vagy (iii) futárpostával az átvételt igazoló szelvénnyel tesznek eleget. Az értesítés az átvételének napján hatályosul, ha azt a fent megjelölt személyek részére kézbesítették.
Amennyiben a megfelelően címzett és kézbesített, értesítést a címzett visszautasítja, vagy az értesítést a posta vagy a futárszolgálat „átvételt megtagadta / nem kereste” vagy „ismeretlen címzett” megjegyzéssel visszaküldi, akkor az értesítés a (i) visszautasítás, illetve (ii) a posta vagy futárszolgálat visszaküldése napján, vagy ha ez nem állapítható meg (iii) a feladónak történt kézbesítés napján hatályosul. Elektronikus közlés átvételét igazolja az arra adott válasz, vagy ha a címzett olyan tevőlegességet fejt ki, ami csak a levél tartalmának ismeretében volt megtehető.